Technologia

Kampania linków

Kampania linków sponsorowanych Google AdWords, to jak na razie najpotężniejsze dostępne w internecie narzędzie do promowania i reklamowania strony internetowej w sieci. Oczywiście istnieje również organiczne promowanie stron, czyli https://sitab.pl, jednakże jest to znacznie dłuższy proces (lecz darmowy i na dłużej). Jeśli ktoś chce i potrzebuje efektów natychmiast, powinien przede wszystkim rozpocząć kampanię AdWords.
Co to jednak te linki sponsorowane? Proszę przypomnieć sobie sytuację, kiedy buszując po jakichś witrynach, gdzieś na boku, albo na górze zobaczyliśmy krótki tekst reklamowy, a poniżej niego adres (odnośnik) do danej strony internetowej. Często treści tego typu dla lepszej zauważalności umieszczane są na kolorowych tłach (żółtym, fioletowym bądź niebieskim). To są właśnie linki sponsorowane. Linki, które ze względu na środki finansowe włożone w kampanię Google AdWords, stoją poniekąd wyżej w rankingu niż witryny w wynikach wyszukiwania. Kampania linków sponsorowanych jest jednak procesem niełatwym, bo długotrwałym i wymagającym stałego monitorowania. Jeśli jednak będzie przeprowadzona dobrze, to może przynieść świetne efekty.

Komentarze z Facebooka