Technologia Zdrowie

Czy marketing medyczny ma jakikolwiek sens w kontekście istniejącej ustawy?

Toy robot medic holds a syringe with a sample of a vaccine against coronavirus infection. Abstract clinic laboratory background. Chalkboard handwritten text Covid-19 Vaccine.

Czy jest sens, wykorzystania marketingu medycznego w adekwatny sposób zwłaszcza przy uwzględnieniu istniejącej co za tym idzie ustawy? Odpowiedź jest bardzo prosta, a mianowicie jak najbardziej w końcu bądź co bądź istnienie marketingu internetowego to doskonały przykład, iż w pewien sposób można promować działalność powiązaną ze świadczeniem usług medycznych. Najczęściej w ostatnim czasie wybieramy miejsce jakim jest internet, by nie tylko w nim zaistnieć ale również uzyskać dostęp do potencjalnych odbiorców za pośrednictwem posiadanej przez nas strony internetowej tworzonej w oparciu o odpowiednie treści i informacje. Zwłaszcza takie jakie nie łamią obowiązującego prawa dotyczącego ustawy o zakazie reklamy lekarzy i świadczeń medycznych, przedstawienia ich w adekwatnym co do tego świetle. Idąc tym tokiem myślenia dojdziemy więc do momentu w którym nasz gabinet lekarski czy firma świadcząca usługi medyczne może dysponować stroną lub witryną internetową, ale za jej pośrednictwem zakazane jest namawianie do konkretnej osoby lub usług. Dlatego nasza strona internetowa gdy idzie o marketing medyczny ma informować o istnieniu danego miejsca, gabinetu medycznego i lekarskiego oraz świadczonych tam usługach względnie specjalizacji samego lekarza. Tutaj możemy być pewni, iż niejedna agencja SEO zaoferuje nam możliwość promowania strony internetowej poprzez jej skuteczne pozycjonowanie.

Komentarze z Facebooka